FIT ŘÍJEN - celoměsíční výzva, 1. týden

Říjen už nedočkavě klepe na dveře a s ním i začátek nového semestru a abychom si začátek nových povinností co nejvíce zpříjemnili a byli zdraví a šťastní, mám tu pro vás výzvu na celý měsíc, ve kterém budeme cvičit, zdravě jíst a pozitivně myslet.
Tuhle výzvu jsem naplánovala už někdy v polovině srpna a pak když Andy z blogu Fit & Fabulous přišla se svou měsíční výzvou na září, řekla jsem si, že je to skvělý, protože začnete s její výzvou a můžete pokračovat s tou mojí. :)

Zapojíte se jednoduše tak, že každý týden (den) půjdete ke mně na blog a přečtete si úkol na daný den. A pokud se vám bude chtít budu ráda, když mi budete posílat fotky na instagramu, facebooku nebo třeba do mailu. Nebo můžete přidávat fotky na instagram s hashtagam #FitRijen a já budu každý den kontrolovat, kdo se zapojil. :)

Tak a úkoly na tento týden:

1.10. neděle: Jídlo do krabiček!
Protože je dnes neděle a zítra je buď nový školní/pracovní den a nebo den jako stvořený proto konečně začít jíst zdravě i v práci, připravíme si oběd do krabičky. Nápady můžete najít třeba tady Food Inspo.

Nebo můžete zkusit úplně jednoduchý recept: Uvařit kuskus a přidat do něj bylinky na ochucení. V troubě si ogrilovat cuketu, mrkev a lososa (vegan version: tofu), to přidat ke kuskusu. A na závěr ještě přidat avokádo a posypat trochou konopných semínek. Dobrou chuť.♥


2.10. pondělí: Protažení (yoga) hned po probuzení.
Pondělí je pro většinu lidí nepříjemný den, jak si teda udělat to pondělí hezčí? Hned po ránu protáhnout všechny svaly v těle! Můžete buď podle sebe nebo jednoduchým pozdravem slunce a pokud byste chtěli moje oblíbené video na ranní yogu tak to je tady ↓

3.10. úterý: Nové informace.
Jasně informace se na nás valí ze všech stran, ale co si přečíst něco nového, co nám pomůže trochu lépe se zorientovat v tom co jíst a tak? Nebo třeba něco o tom jak neprokrastinovat a být produktivnější. Podívejte se třeba na tyhle články, které jsem v minulosti napsala ↓ nebo prostě koukněte různě po internetu.

4.10. středa: Běh!
Opakuju to pořád běh je prostě skvělej, pomáhá tělu s fyzickou, ale stejně tak i s psychickou stránkou člověka. Krásně si při něm vyčistíte hlavu. Že nemůžete běhat? Tak jděte aspoň na procházku a můžete zkusit chvílemi běžet. Vyrazte alespoň na 30 minut.


5.10. čtvrtek: Zdravý nákup.
Dnes bychom měli zajít do obchodu a nakoupit ovoce, zeleninu, kvalitní obiloviny a jiné zdravé potraviny. Vyhněte se obloukem regálům se sladkostmi, zbytečně tučnému a solenému.
Nebo můžete zkusit zajít do zdravé výživy a vybrat si něco zdravého tam (pozor i tam se najdou věci, které zdravé zrovna nejsou).

6.10. pátek: Thankful friday!
Co si takhle v pátek připomenout 3 věci za které jsme dnes vděční. Co se nám povedlo, co nás potěšilo, díky čemu jsme se cítili líp. Nemusí to být nic velkého, stačí 3 maličkosti. Vždyť maličkosti dělají život lepším!

7.10. sobota: Posilujeme zadek!
Když už na něm celé dny sedíme, taky bychom mu mohli dát zabrat i jiným způsobem, tentokrát zkusíme tenhle masakr od Péti, auuuu.


8.10. neděle: Zdravé lívance.
V neděli bychom si mohli udělat příjemné ráno lívanci, zkuste třeba tento recept.

Komentáře

  1. Ahoj, přijde mi to jako super nápad takováhle výzva, je to poprvé, kdy jsem na něco takovýho narazila a reálně se chci účastnit! :) :D Včera pro mě sice krabičky neměly smysl, protože tenhle týden nemám školu, ale hned dneska ráno jsem si dala ranní jógu a musím říct, že jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda! ♥ Ať tě výzva baví i dál a budu ráda za reporty, jak se ti daří. :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a Váš komentář!