zdravá pizza

Jupí! Zdravá pizza, která chutná jako pizza, je tady! Už mnohokrát jsem říkala, že miluju italskou kuchyni a proto jsem vyzkoušela nespočet receptů na zdravé verze pizz - od proteinových přes ovesné po květákové - ne, žádná nechutnala moc jako pizza, spíš jako slaný koláč. Byly to fajn recepty, ale pizza to zkrátka nebyla. A tak jsem prostě vzala předchozí zkušenosti z dělání pizzy, celozrnnou mouku, olivový olej, vodu a voilà. Já si fakt moc pochutnala.


Na jednu pizzu budeme potřebovat:
90 g celozrnné ječné mouky (nebo špaldové, tětso bude hutnější)
1/2 lžičky prášku do pečiva
50 ml vody
20 ml olivového oleje
1/4 lžičky soli
Navrch: passata, žampiony, tofu, sýr, rajčata, oregano a co máte rádi :)

Troubu předehřejeme na 225 °C.
Všechny suché ingredience si smícháme a přidáme k nim mokré. Rukama propracujeme v pružné těsto, které nebude lepit.
To si vyválíme. Já nemám ráda příliš tlustou pizzu, takže dělám tak 0,5 cm tlustou placku, ale záleží na vás.
Navrch dáme passatu, zasypeme oregánem, přidáme rajčata a nakonec posypeme nastrouhanou mozzarellou a troškou parmezánu. Po dopečení ještě přidáme čerstvou rukolu. Na pizzu dejte ingredience podle vašich chutí. :)
Pečeme 12 minut. Záleží na vaší troubě. 

Pokud budete pizzu zkoušet tak označujte #dobrotyodA :)
A. ♥



Komentáře

  1. super recept :) nikdy som ešte takéto zdravé pizze neskúšala, ale určite by som do nich rada šla ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a Váš komentář!