neděle 29. dubna 2018

Květnová běžecká výzva: Pojď se mnou uběhnout 100 km za měsíc!


Kdo mě sleduje, asi ví, že jsem nadšený rekreační běžec. Běhat jsem začala, abych zhubla. Teď běhám, abych byla zdravá a cítila se dobře.

Už minimálně 3 roky je pro mě na prvním místě u pohybu zdraví a hezká postava už je jen hodně hodně příjemný bonus! Je to asi takový přirozený vývoj a hrozně bych si přála, aby k tomu přišel každý. Nebo lépe, aby s takovou myšlenkou rovnou začal, protože pohyb je oslava toho, co s naším tělem dokážeme, ne trest za to co jsme snědli.

Takže sportujte. Nejen kvůli fyzickému zdraví (kosti, svaly, dýchání, zažívání a vlastně všechno), ale i kvůli tomu psychickému. To víte, že sport je jeden z nejlepších léků poruch nálady (smutek, deprese, úzkosti)? Fakt! Sami uvidíte, že díky pravidelnému sportu budete šťastnější a optimističtější.

Jasný, běh není pro každýho, ale věřím, že se mezi vámi najde spousta lidí, kteří běhají rádi a nebo s během teprve začnou a zamilují si ho. 

Dáme za měsíc 100 km?
Proto je tady výzva na měsíc květen (tedy na 31 dní), kdy spolu zkusíme uběhnout 100 km. 

Abych se přiznala já chodím běhat zhruba 3x týdně, protože běh prokládám dny, kdy cvičím (především posiluji doma s vlastní vahou nebo 2 kg činkami, tak na 45 minut - přemýšlím, že bych vám někdy ukázala jak takové moje cvičení vypadá, co co?), dělám yogu a jezdím na koních. Hodně se hýbu, protože hodně sedím u učení, ve škole nebo v práci. Obvykle běhám mezi 8-15 kilometry, takže měsíčně běhám něco málo přes tu stovku. 

Takže vím, že na to uběhnout 100 km není potřeba být nějaký extra běžec, protože já sice uběhnu delší trasu, ale běhám pomalu a asi nikdy běhat rychle nebudu a nevadí mi to. Třeba zrovna ty můžeš jít běhat 5x v týdnu na 5 km a to už je týdně 25, takže za 4 týdny 100. A když se těch 100 kiláků nepovede, tak se vůbec nic neděje. Důležitý je vědět, že jste do toho dali maximum a snažili jste se. Třeba tam ta stovka jednou padne.

Přečti si: Jak začít běhat

Pojď do toho se mnou!
Máš skvělou příležitost začít běhat. Tenhle měsíc! Ne až ten další, ne až budeš mít lepší kondičku. Prostě teď! Společně to dáme, už žádné výmluvy.

A budeme se podporovat na instagramu, stačí tagovat a sledovat hashtag #stovkasandy 

A jaká bude odměna?
Na závěr si zasoutěžíme o startovné na olomoucký půlmaraton s RunCzech, který si zaběhneme společně. 
Těšit se můžeš na mnoho běžců, které třeba znáš z instagramu, na skvělou atmosféru a samozřejmě na nezapomenutelný zážitek.

A nebojte, já poběžím půlmaraton poprvý v životě, takže nebojte, že byste to snad nezvládli, protože společně to prostě zvládneme a poběžíme takovým tempem, aby nám oběma bylo dobře. :)

Soutěž proběhne na mém facebooku od 31. 5. do půlnoci 8. 6. a 9. 6. vyhlásím vítěze. 
Podmínky tam samozřejmě napíšu, ale předběžně, ať víte co musíte splnit.
1. Do komentářů mi napíšete proč rádi běháte a taky kolik jste v květnu reálně uběhli (100 není podmínka!)
2. A samozřejmě sledovat facebookovou stánku AndreaMokrejšová

Soutěž vám ještě připomenu na facebooku, ale i instagramu, aby vám neutekla. 

Tak běhej a taguj #stovkasandy a třeba zrovna s tebou si zaběhnu první půlmaraton. 
A. ♥

11 komentářů:

  1. Tiež veľmi rada športujem.Občas sa mi nechce a vykašlem sa na to, no potom to oľutujem. :D Hýbať by sme sa mali naozaj stále. ;)

    Ann´s Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně Aničko, tak rovnou do toho a můžeš se zapojit do výzvy, budu ráda! :) #stovkasandy

      Vymazat
  2. Protoze je to lepsi jak antidepresiva:-) FB nemam, tak snad staci instagram:) babsaydin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! To vůbec nevadí, důležité je se zapojit. :) Tak hurá do toho #stovkasandy

      Vymazat
  3. Je to super výzva! Doufám, že se konečně rozběhám a za měsíc se budu cítit fit 😉❤️ #fitsandy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tos mi udělala velkou radost. Těším se na příspěvky #stovkasandy ♥

      Vymazat
  4. To je super nápad. Chválím.
    Já spíš chodím do fitka, posiluju doma a chodím hodně na procházky.. ale běh moc nedávám. :D
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Důležitý je, že se pohybuješ, jak posilováním, tak procházkami. :) A třeba s během začneš, když je tahle výzva. Já ze začátku totálně umírala - chodila jsem na 3 km trasu a tak půlku jsem šla a stejně jsem byla úplně vyřízená a ten pocit, když jsem to poprvé celý uběhla? K nezaplacení! :)

      Vymazat
  5. Ja som na tom veľmi podobne ako ty. Tiež už také tri roky pravidelne behám, beh sa stal takou mojou závislosťou. Po niekoľkých mesiacoch, kedy som kvôli rôznym povinnostiam behala menej, som v apríli znovu prekročila hranicu 100km a som za to strašne rada.
    Prajem ti veľa krásnych bežeckých zážitkov.

    https://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. neco pres rok hledam nejake cviceni co mi sedne. S cim mi bude fakt fajn. A je to beh�� jsem stastna, ze jsem neco nasla. Sice jsem v zacatku, ale strasne me to bavi. Takze jdu do tohk s vama a snad se aspon priblizim �� Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, nechceš takovou výzvu udělat znovu? :) Ráda bych se do ní zapojila také.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a Váš komentář!