FIT ŘÍJEN - celoměsíční výzva, 4. týden

Tak posledních pár dní je před námi. Doufám, že se těšíte stejně tak jako já. :)

23.10. pondělí: 50 dřepů
Minulý týden jsme zas tak moc necvičili proto si dnes dáme 50 dřepů...vkuse. Žádné velké pauzy.
A víte jak správně provést dřep, aby vás nebolela kolena? Raději mrkněte tady na to video. ↓

24.10. úterý: Zdravé pečení
Už jste zkoušeli tyhle nejlepší ovesné sušenky? Naposledy jsem je pekla pro Andy, aby měla zdravé mlsání k učení na státnici.

25.10. středa: Posilování břicha
Je sice pravda, že bříško se cvičí hlavně v kuchyni, ale i tak věřte, že posilování na střed těla není ztráta času. Naopak, kromě pevného a hezkého bříška to prospívá i zádům a držení těla.
26.10. čtvrtek: Rozdávejte radost, úsměvy a dobrou náladu!
Úsměv nic nestojí a přesto se lidé smát často zapomínají. Protože prý není důvod. Myslím si, že pro úsměv je vždycky dobrý důvod. Až pojede ráno tramvají zkuste místo zakaboněné tváře nasadit trochu uvolněnější s náznakem úsměvu (úplně řehtat se taky nemusíte, ať na vás zas všichni nekoukají jako na blázna :D). A co třeba někomu pochválit účes nebo ho pochválit jak dobrou práci odvedl?
27.10. pátek: Cardio
Dneska se zase trochu zapotíme. Je mi hroznou záhadou jak může vypadat tak skvěle při cvičen a ještě u něj mluvit. Já vypadám vždy jak zpocená ředkev. :D
28.10. sobota: Ovocná miska ke svačině
Je podzim, to znamená chladné počasí a smrkání všude kolem nás, abychom trochu pomohli naší imunitě si dáme nálož vitaminu C, takže nějakou dobrou svačinku v podobě ovoce s jogurtem.

29.10. neděle: Domácí müsli
Jedna z mých nejoblíbenějších snídaní. Ty v obchodech, ale většinou nejsou nic moc, proto si pojďme udělat vlastní, které bude složeno přesně z těch věcí, které máme rádi my. A jestli doma nemáte troubu, tak si udělejte na pánvi. Tady je recept.

30.10 pondělí: Cvičení na ruce a záda
Být silnou a soběstačnou ženou (nebo mužem) zahrnuje i fakt nošení těžkých věcí, takže pořádně si zamakat na ruce není vůbec od věci.

31.10. úterý: Poděkujte si a zacvičte si yogu
Výborně! Zvládli jste celou tuhle výzvu, tak si můžete pogratulovat a poděkovat. Je to začátek proto, abyste mysleli pozitivněji a začali žít zdravěji. Jestli vás výzva hodně bavila, tak si můžete udělat vaši vlastní na další měsíc.
Ještě než se do toho pustíte si pojďme naposledy společně zacvičit yogu.

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za přečtení a Váš komentář!