středa 6. května 2015

SÍLA SMOOTHIE



V posledním roce jsem si hodně oblíbila smoothie. K snídani, dopolední svačince, odpolední svačince...prostě snad k jakémukoliv jídlu. Čím si dobyla mé srdce? Hned několika způsoby;

  1. Jsou nadupané vitamíny.
  2. Nepotřebujete žádné speciální ingredience, prostě smícháte ovoce, které doma zrovna máte.
  3. Nemusí být jen sladké (ovocné), ale také zeleninové, které se hodí třeba k večeři.
  4. Krom vitamínů vás dokáže výborně nakopnout a zlepší vám náladu
  5. Zdravé, napomáhá zlepšit trávení
  6. VÝBORNĚ CHUTNÁ
Smoothies oceňuji i kvůli dalším vlastnostem, jako je lehká příprava. Stačí k tomu tak 3 minuty a je to hotovo. Fantazii (a chuti) se meze nekladou, můžete si udělat jen ovocné nebo zeleninové nebo také vše dohromady. Dochutit ho ovocným džusem, vodou, mlékem, jogurtem, přidat vločky, semínka. Stačí vše jen hodit do mixéru (tyčového i stolního) a mixovat dohladka. Doporučuji si ho dát také před nebo po sportu. Jestli jste smoothie ještě nezkusili, neváhejte a ještě dnes si ho připravte. A tady máte pár typů co do nich dát. :)
  • banán + mango + špenát + máta + šťáva z citrónu
  • špenát + ananas + jablko + šťáva z citrónu
  • jablko + rybíz + šťáva z mandarinky + nízkotučné mléko
 


2 komentáře: