středa 29. dubna 2015

22. - 30. den - vícedenní shrnutí



Vzhledem k tomu, že poslední dny jsem nepřidala žádné review o uplynulých dnech a moc si už nepamatuji co jsem jedla a nejedla, tak udělám jen takové mini shrnutí co mi těchto 30 dní dalo a co vzalo. Nepřidávala jsem z důvodů, že jsem neměla moc čas, náladu a ani chuť. Upřímně se mi teď moc nechce na blog nic přidávat, takže jsem se rozhodla, že budu přidávat recepty méně často s tím, že zkrácený recept bude vždy i na instagram a je možné, že začnu recepty přidávat jen tam, nějak mě to tam víc motivuje v poslední době, ale to ještě uvidím.:) Každopádně se tam mrkněte.

A co mi teda tato challenge dala? Asi to, že když si řeknu tyhle jídla vyškrtnu a tyhle jídla budu jíst víc, tak je hodně jednoduché to dodržovat, jen se člověku prostě musí chtít a ujasnit si proč to chce. Můj důvod byl, že jsem se chtěla začít cítit zase lépe a to se POVEDLO. Mám víc energie a celkově mám pozitivnější náladu. I když ne každý den byl úplně stoprocentní, tak si myslím, že celkově to bylo super. A teď nějaká ta čísla; dohromady jsem za těch 30 dní uběhla 83,2 km a vzhledem k tomu, že prvních 14 dnů jsem běhat nebyla kvůli koleni, tak bych řekla, že je to dobrý výsledek. Odcvičila jsem 4 týdny Kayly Itsines (4 poslední týdny, takže moje BBG s Kaylou končí, ale určitě si ji opět někdy zacvičím) a poslední číslo; zhubla jsem asi 1,5kg. Hubnutí nebyl můj záměr, takže to kilo a půl je v celku přijatelný úbytek, který bych řekla, že je vidět minimálně (a to jsme chtěla!). Na závěr bych už jen dodala, že určitě nekončím a budu pokračovat dál!

Žádné komentáře:

Okomentovat